2022 49th China International Furniture Fair (CIFF)

U 49thChina International Furniture Fair (CIFF) si terrà in Guangzhou Canton Fair da lugliu 17 à lugliu 20, 2022. TaiLong Furniture Co., Ltd hè invitatu à participà à a mostra.

A scala di sta mostra hè di circa 750.000 metri quadrati è quasi 4.000 cumpagnie di mostra attraeranu cumpagnie famose da l'Asia è l'Europa per participà.I temi di a mostra includenu mobili di casa, mobili d'uffiziu è mobili di giardinu, ecc., è ancu di mostra a tendenza più avanzata, facendu l'avvenimentu più influente di l'industria di a produzzione di mobili in Asia, cuntinuendu à furnisce opportunità è vitalità per u sviluppu di l'industria. presentà a festa di moda "grande casa" accattivante per tuttu u mondu.

49e CIFF a

aiLong Furniture Co., Ltd, specializata in a fabricazione di mobili per esterni da più di 10 anni.Per questa mostra, a nostra cumpagnia ùn hà micca cessatu di ricerca è di sviluppà novi prudutti innovativi per via di l'impattu di l'epidemie, chì furnisce à i clienti un divertimentu è un mobili all'aperto cunfortu persistente, è e so preparazione sò in piena.A nostra sucietà purterà parechji novi campioni sviluppati à a mostra in quellu tempu è sfruttà pienamente sta opportunità di mostra per cumunicà è negozià cù i clienti è i distributori chì venenu à visità, è rinfurzà ancu u vantaghju di u produttu di a cumpagnia è a cuscenza di a marca.

Vi invitemu cordialmente à visità a mostra, è aspitteremu a vostra ghjunta quì!

2022年7月份展会邀请函3.0

Tempu di mostra: 17-20 di lugliu di u 2022.

Stand d'esposizione: 10.3 B22

Indirizzu di l'esposizione: Guangzhou Canton Fair Exhibition Hall


Tempu di post: 27-ghjugnu-2022