2022 Esposizioni di France Objekto in Fiera di Milano, rende tributu à i disinni classici!

Objekto rompe l'ortodossia è a monotunia attuale, lanciandu i prudutti originali ma pratichi chì trasmettenu un'emozione abbundante, ancu esposti à a 60a Fiera Internaziunale di Mobili di Milano.Sutta l'ispirazione di i diseggiani, cumminendu u folklore, i cuncetti constructivisti è funziunalisti, ùn solu ùn genera u mobili cumplicatu è innovativu, ma mantene l'imaginazione è a puesia à u stessu tempu.

ughjettu 1

* Lampada Eclipse *

Una lampada affascinante, Eclipse hè diventata l'icona di u disignu da quandu hè stata presentata à a cullezzione permanente di u Museu d'Arte Moderna di New York.A so simplicità è l'ingenuità di u disignu sò fantastichi, facendu a megliu scelta per collocà ogni stile di design d'interni.

ughjettu 2
ughjettu 3
ughjettu 4
ughjettu 5
ughjettu 6
ughjettu 7
Oggettu 8

* Poltrona Paulistano *

Personalmente cuncepitu da e so mani di l'architettu Paulo Mendes da Rocha, una poltrona di pelle hè un disignu classicu cù eleganza intemporale chì hè adattatu per mette in u salottu è a camera.Questa poltrona cù e so linee simplici farà per ogni decoru di l'internu è presenta una patina straordinaria cù u tempu.

ughjettu 9
Oggettu 10
Oggettu 11
Oggettu 12
Oggettu 13
Oggettu 14

* Sedia da pranzu Gabi *

A sedia di pranzu Gabi hè custruita solu di dui elementi: i lati left-right è e strisce di i platti horizontali cunnessi in i dui lati.A cuntrariu di parechje sedie, sti platti orizontali custituiscenu u cuscinu di u sediu è u schienale per sustene u quadru tutale.Un'altra caratteristica impressiunanti chì porta eleganza è caratteristica à sta sedia hè u triangulu furmatu da a junzione di trè strisce di plywood, cumpone u latu di a sedia è a rende interessante.

Oggettu 15
Oggettu 16
Oggettu 17
Oggettu 18
Oggettu 19
Oggettu 20
Oggettu 21

* Poltrona Peglev *

D'une élégance simple et contemporaine, le fauteuil en cuir et bois massif Peglev est l'œuvre du designer Michel Arnoult, l'un des pionniers du mobilier démontable.Icònicu, u Peglev hè fattu di materiali d'alta qualità di forme simplici è curve.Questa poltrona cunfortu è classica pigliarà u so postu in ogni ambiente internu.

Oggettu 22
Oggettu 23
Oggettu 24

* Tavulinu Kaeko *

Cuncepitu da u designer graficu è l'architettu brasilianu Rafic Farah, u tavulinu Kaeko hè un travagliu simplice ma delicatu.Suscitatu a so ispirazione da a fascinazione per e donne, Farah hà designatu a tavola Kaeko di linea ondulata elegante ma sexy.

Oggettu 25
Oggettu 30
Oggettu 29
Oggettu 33

* Chaise à bascule Gaivota *

      La chaise à bascule Gaivota aux lignes gracieusement courbes conçue par Reno Bonzon.Era assittatu in a neve prufonda di l'Alpi, quandu hà designatu a sedia à basculante Gaivota, è hà registratu i bodylines lasciati in a neve dopu ch'ellu si era alzatu.Basatu nantu à l'ergonomia, Reno hà vulsutu ripruduce sta forma cunfortu attraversu Gaivota.

Oggettu 32
Oggettu 28

* Poltrona FDC1 *

      A poltrona FDC1 hè un mobili unicu è raru cuncepitu da l'artista Flavio de Carvalho in l'anni 50.Questa poltrona hè unu di i so capolavori, hà cunsideratu cum'è"rivoluzionariu romanticu" da a manera innovativa è pruvucante chì implicava in parechji campi di design artisticu.A forma di a poltrona hè impressiunanti per via di u so contornu, era assai avant-gardista à quellu tempu è ancu più in l'epica cuntempuranea.

Oggettu 26
Oggettu 27
Oggettu 31

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Tempu di post: Aug-11-2022