2022 PLANK Italiana Nuvelli Prudutti, Semplici è Squisiti

A marca italiana di mobili PLANK hè stata custruita in u 1893. Sempre impegnata à l'innuvazione di u disignu, PLANK hà sviluppatu una cullizzioni di prudutti intemporali è iconichi attraversu una stretta cullaburazione cù diseggiani pionieri cum'è Konstantin Grcic, Naoto Fukasawa, Biagio Cisotti è Sandra Laube.

* Sedia Velit *

U disignu di Velit Chair presenta una struttura di metallo tubulare finissima chì forma un sediu cù un supportu solidu.U designer Björn Dahlström hà cumminatu l'ergonomia cù un quadru di metallu d'acciaio tubulare in a sedia Velit, facendu faciule di gode di un bonu libru è una tazza di caffè.

tavola 1
Planchetta 2
Planchetta 3
tavola 4
tavola 5
tavola 7
tavola 6
tavola 8

* Sofà Land Leisure *

Conçu par Naoto Fukasawa, le Land Recliner est un tissu résistant et durable qui donne au Recliner un caractère familial et le transforme en un meuble élégant et confortable.In una sala di riunioni o zona di divertimentu, un inseme di Lands hè ancu una suluzione eccellente.

tavola 9
tavola 10
Tavola 11
tavola 12
tavola 13
tavola 14

* À a tavola laterale *

À a tavola laterale tutta fatta in modu mentale, è a basa simmetrica è u tavulinu sò cunnessi da un quadru di supportu curvatu, creendu diversi effetti di luce è d'ombra.U disignu geomitricu pulitu è ​​simplice porta ancu un effettu visuale unicu.

tavola 15
Tavola 16
Tavola 17
Tavola 18
tavola 19
tavola 20

* Sedia Remo *

In u 2022, Konstantin Grcic allarga a cullezzione Remo cuncipita in u 2015, cù una versione tappezzata.A caratteristica unica di Remo hè chì u sediu curvo hè curvatu in daretu è integratu cù u spinu di u sediu attraversu una cunnessione organica.Remo hè un ideale per l'ambienti residenziali è uffizii-cumerciali.

Tavola 21
tavola 22
Tavola 24
tavola 23
tavola 25

 

* Serie di panche *

A cullizzioni Bench di Konstantin Grcic per Plank hà linee minimaliste.A superficia di seduta di u bancu hè un fasciu di legnu cumuni, cù l'estremità di u fasciu chì si estendenu finu à u pianu, creendu una gamba simplice di taburete.Stu disignu minimalista pò esse assemblatu è disassemblatu senza arnesi, grazia à u sediu è i gammi chì sò uniti da parti nascosti.

tavola 27
tavola 28
tavola 30
Tavola 33
tavola 29
Tavola 26
Tavola 31
Tavola 32

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Tempu di Postu: Settembre 16-2022