2022 Italia Arketipo New Collection, Florence Outdoor Amorous Feeling

Arketipo hè natu in u 1982 in Firenze, a "Città Rinascimentale", ùn solu ereditò l'artigianalità tessili di alta qualità esclusiva di Firenze, ma ancu cuntinuendu u stilu artisticu di a cità.Intantu, in quantu à u stilu di designu, esse bè à fusione i classici cù un sentimentu amoroso mudernu cuntempuraneu, chì mostra u so sensu di tendenza di moda piena di personalità.

Collezione Punta Ala

    A cullezzione di divani da esterno Punta Ala hè stata carattarizata da e so forme geometriche rigurose, è cuncipitu per esse un cestieru delicatu è robustu chì serve per accoglie cuscini morbidi, chì trasmettenu una sensazione di piacè è rilassazione.Punta Ala mette in risaltu u cuntrastu impressiunante trà e linee tubulari rigide è e corde tisse delicate, è crea un sensu di ligerezza.

Arketipo 25
Arketipo 1
Arketipo 2
Arketipo 3
Arketipo 4
Arketipo 5

Santos

A cullizzioni Santos s'ispira da a natura è usa forti linee geometriche per intrecciate è sovrapponi per creà un tipu d'effettu dinamicu.Collocazione di u quadru di legnu strettu cù un cuscino suave è còmode, è assemblendu u modulu cum'è necessariu per furnisce più pussibulità.

Arketipo 10
Arketipo 11
Arketipo 6
Arketipo 9
Arketipo 7
Arketipo 8
Arketipo 12

Back Pack

     Back Pack hè una sorta di cullezzione di divani modulari chì hè una cumminazione perfetta trà e linee organiche è u cubismu.U schienale grossu è solidu s'adattava à a sedia delicata per ammorbidisce è equilibra tutta a struttura.U cuscinu migliurà ancu u cunfortu di u divano è furnisce un supportu di cintura validu.

Arketipo 17
Arketipo 13
Arketipo 14
Arketipo 15
Arketipo 16

Salone Argentario

U nome di l'Argentario mostra una visione: un mare infinitu è ​​sottu u sole caldu per rilassate.A chaise bed Argentario hà linee tubulari delicate è cinturini elastici visibili chì puderanu permette di gode di i piacè di riposu è di lettura chì incarnanu a lingua estetica di a vita esterna.

Arketipo 21
Arketipo 20
Arketipo 19
Arketipo 18

Tavolino Talamone

Una tavola di caffè Talamone cù i so elementi irregulari hè dinamica è elegante in una cumminazione grafica astratta.U tavulinu hè cumpostu da strettamente disposti in linee di legnu solidu è altre duie finiture diverse.Tali caratteristiche diverse di sti materiali creanu l'incantu espressivu per Talamone.

Arketipo 23
Arketipo 22
Arketipo 24

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Tempu di Postu: Nov-14-2022