2022 Italia U novu arrivu di Gervasoni, una vita à l'aria cunfortu!

     Gervasoni hà introduttu una nova cullizzioni di mobili per l'esterno: hà sbulicatu i cunfini trà l'internu è l'esterno in u disignu è hà purtatu una nova sperienza à a vita outdoor 2022. 

* Collection Hashi *

A cullizzioni Hashi include un sofà modulare è una sedia à basculante.Hashi significa "chopstics" in u gianpanese è u designer crea a cullizzioni orientali è esotica Hashi da un oggettu cù una struttura minima è rigida. 

Gervasoni 1
Gervasoni 2
Gervasoni 3
Gervasoni 4

     

I diversi moduli di divani ponu adattà à parechje sceni è bisogni, u tessulu Accardi Outdoor hè un tessulu sustenibile, ligeru è impermeable, chì crea un mudellu di texture unitu è ​​cumplementendu cù una struttura di legnu cù una sezione trasversale irregulare.

 

Gervasoni 5
Gervasoni 6
Gervasoni 7

* Guna Collection *

      A cullizzioni Guna era custituita da un lettinu tradiziunale, un taburete è una tavola di caffè.Chiara Andreatti a interprété la collection Guna en utilisant du bois naturel et de la corde tissée, appliquant un tissage à la main à la structure en bois extérieure, caractérisée par le design évasé particulier des pieds, un coussin doux placé sur la structure tissée qui offre une expérience d'assise confortable.

 

Gervasoni 8
Gervasoni 9
Gervasoni 10
Gervasoni 11

* Collection Jeko *

L'incantu esoticu hà motivatu a cullizzioni di mobili per esterni Jeko chì hà cuncepitu da Paola Navone.Tutti i prudutti di a cullizzioni Jeko anu tramindui un quadru fattu di ECO teak, un materiale di teak riciclatu da a casa tradiziunale di legnu indonesia, chì mette in risaltu i so vene originali ma naturali cù l'assemblea è a lucidatura.A cullizzioni Jeko pussede una serie di tavulini di pranzu è lettini di diverse altezze, è aumenta u cunfortu aghjunghjendu cuscini di sedia è schienale amovibili.

Gervasoni 12
Gervasoni 13
Gervasoni 15
Gervasoni 14
Gervasoni 27
Gervasoni 18
Gervasoni 16
Gervasoni 17

* Collezzione Brise *

        A cullizzioni Brise hè pensata per permette di gode di u mumentu rilassatu purtatu da a brisa d'estate.A cullizzioni hè di dui basi: basa di cilindru è basa di quadru di trè gambe, assuciatu cù un discu protable per cumpone una tavola di caffè minimalista, cù belli culori chì dà u so ambientu vivu.

Gervasoni 19
Gervasoni 22
Gervasoni 21
Gervasoni 24
Gervasoni 26

     Gervasoni hè stata fundata in u 1882 è hè attualmente gestita da a terza generazione di a famiglia Gercasoni.Dopu à i disgrazii di l'anni, ùn hè micca limitatu à a ricerca di a bellezza, l'intenzione di i dettagli è a creazione di u sensu di l'arti, facendu chì Gervasoni diventa una sucietà cù una visione larga è una qualità superiore in l'industria oghje.

Gervasoni 20
Gervasoni 25
Gervasoni 28

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Tempu di post: 22-Sep-2022