2022 Italia MYYOUR Novi prudutti in Fiera di Milano, Stile Italianu Outdoor

MYYOUR, una marca italiana di mobili, hè famosa per i so disinni inaspettati, i culori forti è l'ultima ricerca di materiali è capacità tecniche, per creà disinni visionari unichi è sfarenti per e persone.

* Cullezzione PUSH *

A marca MYYOUR lancia un novu set di pranzu per l'esterno di a cullezzione PUSH, chì hè pensatu per assaporà u mumentu di ristorazione piacevule è rilassazione è cunversazione in esterno.

U MEU 1
U MEU 2
U TU 3
U MEU 4

A sedia hè dotata di un schienale viotu è di un sediu tessili per currisponde à u culore di u quadru curvatu.Per perseguite u più cunfortu, un cuscinu fattu di tela per l'esterno hè furnitu cù una copertina impermeable completamente amovibile.Puderà facilmente affruntà ogni tipu di clima all'aperto.

U MEU 5
U MEU 7
U MEU 6
U MEU 8

A tavola rotonda PUSH offre parechje finiture di tavulinu per a selezzione, è cù una struttura speciale cumposta di barre d'acciaio intrecciate.L'aspettu perfettu permette di diventà u puntu centru in a zona di pranzu esterna.Intantu, hè durable, praticu è cù tecnulugia impermeable.

U MEU 9
U TU 10

PUSH TABLE

——————————————————————————————————

U TU 11
U TU 12

 

In più di u set di pranzu, include ancu a serie di divani per a cullezzione PUSH.U set di divani pò esse cumminati secondu e diverse esigenze per creà set di divani persunalizati.A so forma chjara è vivace face chì hè adattatu per ogni spaziu esterno, à u stessu tempu, mostra u stile cunfortu è di piacè.U robustu quadru d'aluminiu assicura a durabilità di u pruduttu è u cuscinu hè faciule da pulisce.Tuttu permette chì diventa una scelta ideale per gode di u spaziu di vita all'apertu.

 

U TU 13
U TU 14
U TU 16
U TU 18

PUSH SOFA

——————————————————————————————————

U TU 15
U TU 17

* INIZIU SOFA *

BEGIN divano mostra u linguaghju geometria rigurosu è chjaru.L'accoudoir en teck donne au canapé BEGIN une atmosphère chaleureuse et intime.U schienale di u divano cù cuntrastu di culori distintivi furnisce u cunfortu supremu.

U TU 19
U TU 20

BEGIN SOFA

——————————————————————————————————

U TU 21
U TU 22

* MARE SOFA *

A serie di divani MARE hè fresca è colorata, composta da elementi modulari, chì ponu esse cumminati in modu flessibile è liberu.U tessulu sceltu mette in più u pensamentu di u stilu retro: u filatu di trama exquisite ricorda à a ghjente di u culore di l'acqua è a terra, aghjunghjendu i culori vivi à a serie.

U TU 23
U TU 24
U TU 25

BEGIN SOFA

——————————————————————————————————

U TU 26
U TU 27

* JOY LAMP *

A lampada JOY hè una lampada da terra in perla cù una basa di marmura è sustinuta da una barra di metallo finitu di rame.JOY hè ispiratu da i gioielli classici è hà migliuratu a finitura di a superficia organica è a parte plastica attraversu un strumentu di modellazione digitale, rendendu più mudernu, squisitu è ​​affascinante.

U TU 28
U TU 30

LAMPADA DI JOIA

——————————————————————————————————

U TU 29
U TU 31

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Tempu di pubblicazione: 22-oct-2022