2022 Italia Paola Lenti Nuova Serie cù elementi marini scherzi è belli

A nova cullizzioni Paola Lenti 2022 hà introduttu alcuni elementi naturali è marini in cuuperazione cù designer rinumati, crafting in mobili è mette in risaltu u cuncettu ambientale di u sviluppu sustenibile.

Collezione Metamorfosi

Realizzata in forma copperu da i diseggiani Fernando è Humberto Campana, a cullezzione Metamorfosi hè stata ispirata da u mondu naturali multiforme è numerosi cambiamenti, utilizendu i tessuti rimanenti trasfurmati in pezzi di mobili dilicati.

Paola 1
Paola 3
Paola 4
Paola 2
Paola 5

   U divano Chromodoro s'ispira à una spezia di molluscu marinu di culori brillanti chì hà furnitu ispirazioni per u divano cù un schienale cilindrico coloratu chì capace di aderisce à a curva di u corpu umanu.

Paola 6
Paola 7

U sofà Zoide hà una forma scultorea chì puderia cù i cambiamenti di l'umore è i mumenti di u ghjornu, chì ricordanu u microbu eponimu.I tentaculi crescenu in un divano chì pò esse posizionatu in modu casuale è pò esse usatu cum'è un backrest o un bracciu.

Paola 8

Soft, cunfortu è versatile, i dui lati di u disignu di u bancu Bruck sò cum'è una luna crescente è ponu esse usatu cum'è schienale.

Paola 9

         U sofà Alicia hè dotatu di un soffiu schienale è un bracciolo in forma di tentaculi, ispirati da Alicia mirabilis, una spezia di u Mari Mediterraniu chì pò stende finu à parechji metri d'altezza di notte in un effettu visuale sconvolgente.

Paola 10
Paola 11

Centopeia hè a forma di un verme di terra rampante, chì crea un spaziu di culore vibrante.

Paola 12

Collection Jardin

           Conçue par Paola Lenti, la collection de sièges d'extérieur Jardin rend hommage à Clara Porset, architecte et designer cubaine.Hè benefica per l'esclusivu filatu tecnicu Twiggy: un materiale per l'esterno durable, impermeabile, non tossicu è totalmente riciclabile, a tessitura classica di vimini hè stata interpretata mudernizzata.A corda fatta da Twiggy hè cumplettamente fatta da tessitura a manu, intantu a corda tessuta mixcolor porta abbundante culore incantevule.

Paola 19
Paola 20
Paola 13
Paola 14
Paola 17
Paola 18
Paola 15
Paola 16

Ami Collection

L'ispirazione di u designer vene da u materiale di tessitura, creendu una nova sedia tessuta in un metudu 3D.A serie di linee culurite di Ami relax chair si intreccianu mutuamente, creendu una nova impressione visuale è una sperienza toccante.

Paola 21
Paola 23
Paola 22

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Tempu di Postu: Nov-11-2022