2022 Novi prudutti di Germania Gloster, Naturalismu mudernu

Riferite à a marca Gloster, ùn importa micca da a sustenibilità à a combinazione di materiali di lussu, è da l'esternu à l'internu, tuttu pare assai grande.A nascita di a nova serie rinforza ancu i so stili, chì hè l'integrazione di u mudernu, l'estetica è u cunfortu inseme.U so usu di teak, decoru di l'internu, prudutti d'aluminiu è ancu tissuti francesi hè stupente.

Gloster 1
Gloster 2

*Lima*

In a cullezzione Lima, l'essenza di a natura è a tattilità sò cumminati in una unità.Una espressione chjara di l'ambienti naturali per via di a cumminazione di teak, vimini è pelle naturale sapientemente in tuttu u disignu. A caratteristica di vimini hè delicata, chì furnisce à e persone un sentimentu familiar è rusticu.I novi prudutti di a cullezzione di Lima si focalizeghjanu nantu à a praticità, offre assai spaziu di almacenamentu è ampiu spaziu di visualizazione.

Gloster 3
Gloster 4
Gloster 5
Gloster 6

* Zenith *

A cullizzioni Zenith hè custituita da un lettinu eleganti, una poltrona è un pouf.Tutti i pezzi sò basati nantu à una cornice d'aluminiu tubulare suavemente profilata chì offre un equilibriu perfettu di stile.I sedili è i schienali sò furmati in una pianura cuntinuu da u vimini all'aperto di culore di granu intrecciatu à manu, sottilmente strutturatu è equipatu di cuscini di sedia per ogni tipu di clima all'aperto.

Gloster 7
Gloster 8
Gloster 9
Gloster 10
Gloster 11

* Saranac *

Invoca i ricordi di i tempi più lenti di a vita.Durante a cuncepimentu di Saranac, MARK GABBERTAS hà pensatu un disignu chì combina cunfortu superiore è estetica durabile. A struttura di bracciu è divano sò cumpletamente fatti di legnu solidu, cunghjuntendu a cucitura da l'artighjanu tradiziunale.A meticulosità di a struttura finita è i cuscini chì furnisce u calore tipicu di i divani interni è a resistenza à l'intemperie di i materiali adattati per l'usu esterno.

Gloster 12
Gloster 13
Gloster 14

*fresque*

A cullizzioni Fresco hà catturatu l'imaginazione di i primi pionieri di u disignu è l'esperienza, è Cumminendu tutti l'elegante cù i benefici di processi amichevuli di l'ambiente, materiali durevoli ma còmode è pratichi è dettagli meticulosamente fatti a manu.Luce è maneggevole, l'elementu di sedia quasi flottante nantu à u quadru d'aluminiu verniciatu in polvere bianca chì s'assumiglia à a calchia esterna, hà furmatu una forma organica è ergonomica.

Gloster 15
Gloster 16
Gloster 18

* Omada *

Basatu annantu à u principiu eternu di "menu hè più", Omada furnisce a libertà di muvimentu cum'è vo vulete.Chair and ottoman hè cun contorni dolcemente, tessitura cù vimini in u culore di granu, è utilizendu cuscini capienti, prumettenu cuntintezza perfettamenti adattati per l'usu esterno.

Gloster 17
Gloster 19

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Tempu di Postu: Nov-10-2022