2022 ~ 2023 Un novu catalogu vene prestu

TaiLong Furniture Co.,Ltd hè stata stabilita in u 2008, dedichemu à purtà mobili esterni eccezziunali è innovativi da più di 10 anni in questu campu.Duranti u periodu epidemicu ripetutu, ùn cessemu micca di sviluppà novi prudutti ancu di affruntà e difficultà è e sfide, è cuntinuemu sempre à allargamentu di a R&D per injectà disinni unichi è novi in ​​i mobili esterni.

A nostra sucietà prepara u sviluppu di u produttu di a seconda volta per a nova stagione, ogni disignu hà e so caratteristiche particulari, esploremu ancu e pussibilità di e tecnulugia novi è materiale in questu.Speremu chì presentà un travagliu eccellente in u mercatu di mobili outdoor è i clienti cù idee fresche è interessanti è ispirazione.

1

I novi disinni includenu: cullizzioni di tessuti esterni, cullizzioni di corda, cullizzioni d'acciaio inossidabile è tavulinu di vetru di stampa 3D, chì mette in risaltu u stilu di vita di l'oziu è a cunfortu è u cuncettu tematicu di gode di l'ora d'estate chì TaiLong sustene continuamente.

Da a cullizzioni di tela

A cullizzioni di tessuti per l'esterno hè principalmente appiicata à u materiale 100% olifina, chì hè cunsideratu cum'è una fibra ambientale.A cullizzioni di tissuti custruita principarmenti cù un tissu morbidu è traspirante è una spuma à siccazione rapida, chì dà un toccu è una sensazione cunfortu quandu si sente o sdraiatu.A più impurtante, l'umidità di a scuma d'asciugatura rapida hè più veloce di a scuma normale cù una alta resilienza chì pò stà a prova di u tempu.

2

Da a cullizzioni di corda

Avemu appiicatu materiale di corda da 2016, chì hà una alta stabilità è durabilità è hè stata appiicata largamente in u campu di u mobili outdoor.In termini di tipi, copre a corda piatta è a corda tonda, è hà trè materiali: poliester, olifina è tessili cù culori diffirenti.Cumminendu tecniche di tessitura di ingenuità cù disinni unichi, una corda simplice cambiata in un pezzu esterno chì combina bellezza, durabilità è praticità.

 

 Da a cullezzione di teak

A cullizzioni in acciaio inox #304 è teak hè u nostru pruduttu chjave lanciatu in a nova stagione.Applicà u teck à sedie da pranzu o à a so decorazione di braccioli è a tavola di pranzu.A partita di teck ligera è impermeabile mette in risaltu a struttura è l'estetica in tuttu u disignu di u produttu.Inoltre, cù u passaghju di u tempu, u teck mantene ancu u splendore brillanti u listessu cum'è di solitu quandu espostu in u tempu.

5

Da u tavulinu di vetru

Per a nostra tavola di pranzu, avemu ancu applicatu a tecnulugia di stampa 3D, chì hè un materiale innovativu ma ambientale.Inoltre, hè di e caratteristiche di anti-corrosione, fade / resistenti à u clima, etc. À un certu puntu, rende a finitura di a superficia presente più realistica cù i so effetti di stampa è dà a ghjente un sensu di dulcezza è armunia.

    

Ognunu di u nostru travagliu aderisce sempre à e caratteristiche di qualità, simplicità è innuvazione, è s'impegna à creà un stile di vita all'apertu cunfortu per l'utilizatori, chì vi permette di gode di a libertà di sè stessu, u romanzu di l'amante è a gioia di una famiglia. -- mentri TaiLong Furniture hè privilegiatu di esse parti di elli.

3

Più infurmazione nantu à i prudutti novi serà aghjurnata in u nostru situ ufficiale dopu, per piacè stà stunatu!

U più impurtante, per piacè mantene l'autoprutezzione durante u periodu epidemicu!


Tempu di Postu: Apr-20-2022