Annunciu nantu à a postponazione di a 49th China International Furniture Fair

Annunciu nantu à a postponazione di a 49th China International Furniture Fair

beb88982285647d19e235e2546383086

Cari illustri clienti:

 

Sicondu "Avvisu urgente nantu à a sospensione di l'attività di mostra recenti" emessu da l'Uffiziu di Cunferenza di Riforma è Sviluppu di l'Industria di l'Esposizione di Guangzhou, data l'attuale situazione severa di COVID-19, per assicurà a salute di tutti l'espositori è i participanti cun cura, tutte l'attività di mostra seranu sospese da March.11th in Guangzhou.

      A 49th China International Furniture Fair (Guangzhou CIFF) inizialmente pensa à tene u 18 di marzuth- 21st 2022, ma avà hè stata posposta è per a mostra u tempu specificu dipenderà da e circustanze finu à un altru avvisu.Ci scusemu sinceramente per ogni inconveniente di rinvià l'esposizione chì vi hà causatu è spergu chì avete a vostra comprensione.

 

E difficultà di u mumentu sò tempuranee, u futuru hè sempre luminoso.Intantu, aspittemu ancu di scuntràvi di novu in Guangzhou.Ringraziemu cordialmente per i nostri clienti un grande sustegnu di TaiLong Furniture Company, è apprezzemu u sforzu di l'impiegati di TaiLong per questa mostra.

 

logu

Per aiutà i nostri clienti à ùn esse micca affettati da l'epidemie, manderemu per email u catalogu PDF, u situ web di a cumpagnia, What's up è altri media suciali per mostrà i nostri novi prudutti è novu aspettu.

Rendi tributu à i travagliadori medichi chì si battenu sempre in prima linea;Unemu cum'è unu per scunfighja l'epidemie !


Tempu di post: 21-mar-2022