Belgian Manutti Outdoor Furniture, slow living in the courtyard

Manutti belge 1

A Belgian Manutti Outdoor Furniture hè stata fundata in u 2002, hà sempre pigliatu una strada sofisticata è high-end è cuncentrata nantu à a serie di divani è sedie per esterni.A visione hè di creà un ambiente unicu in un ambiente rilassante è piacevule all'aperto.

* Serie Sunrise *

E curve pulite dannu à u Sunrise una postura seducente per infiniti mumenti di piacè à l'aria aperta è u tessulu batyline® ùn solu furnisce cunfortu, ma ancu cumplementari l'iconicu teak.

Manutti belge 2
Manutti belge 3
Manutti belge 4

U prufilu curvo è u cuscinettu morbidu di u divano li dà un appellu unicu, è u salone è a tavola di caffè currispondenti di a listessa cullezzione li dannu assai flessibili è unichi!

Manutti belge 5
Manutti belge 6
Manutti belge 7
Manutti belge 8

* Serie Radoc *

     A Serie Radoc unisce perfettamente a forma è a funzione, a bellezza è u cunfortu, basatu annantu à a bella arte di tessitura.

Manutti belge 9
Manutti belge 10
Manutti belge 11

L'angolo morbidu di u so schienale furnisce una sperienza di seduta còmoda, u disignu ligeru cù gambe d'aluminiu verniciatu in polvere significa chì Radoc pò esse adattatu à qualsiasi ambiente esterno.

Manutti belge 12
Manutti belge 13
Manutti belge 14
Manutti belge 15

* Serie Zendo Sense *

Cornici eleganti, finiture sofisticate, comfort eccezionale e combinazioni infinite sono la caratteristica distintiva di Zendo Sense, chì hè ancu una nova interpretazione di u cuncettu di marca Manutti.I materiali accuratamente selezziunati sò crafted in mobili durable, resistente à l'intemperie chì emana un aria di lussu.È a versatilità di Zendo Sense u rende perfettu per una varietà di ambienti per i so divani modulari è autoportanti, salotti è tavolini.

Manutti belge 16
Manutti belge 17
Manutti belge 18

* Serie Flex *

    A cullezzione Flex cuncepita in una cornice d'aluminiu leggera è eleganti cumminata cù una finitura calda di legnu artigianale chì presenta un disignu cuntrastanti.

Manutti belge 19
Manutti belge 20
Manutti belge 21

    Manutti équilibre les caractéristiques des différents éléments et la forme unique de la jambe ovale donne au Flex un caractère distinctif.

Manutti belge 22
Manutti belge 23
Manutti belge 24
Manutti belge 25

* Serie Kobo *

A Serie Kobo presenta una struttura fatta interamente di corda tessuta a manu intornu à un quadru d'aluminiu saldatu.

Manutti belge 26
Manutti belge 32
Manutti belge 27

      E curve di a poltrona è di u divano cumminate cù u so cuscino morbidu, cumplementanu a forma arrotondata chì furnisce l'ultimu cunfortu.

Manutti belge 28
Manutti belge 29
Manutti belge 31

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022