Carnaval di Natale, Divertimentu d'anniversariu (Tailong)

L'affettu liberu è romanticu viaghja in l'alegria di Natale, intagliendu l'invernu in un tempu accogliente.Per arricchisce a vita culturale amatoriale di a maiò parte di i culleghi, rinfurzà a cumunicazione interna è i scambii in l'impresa, è rinfurzà a coesione di a cumpagnia è u sensu di appartenenza di l'impiigatu à a cumpagnia..On l'occasione di Natale, L'impresa hà pensatu apposta per urganizà un tema di "Carnaval di Natale, divertimentu d'anniversariu", permette à tutti l'impiegati di passà a stagione festiva in a cumpagnia è di rinfurzà u so sensu di felicità.

YO32PI6`$NHF(1V[CD_4N`I

Per accolta l'avvena di Natale in questu tempu, u dipartimentu di l'amministrazione è u dipartimentu di cuncepimentu anu decoratu a cumpagnia in modu elaboratu, facendu l'atmosfera di travagliu piena di forte atmosfera di Natale è sentimentu caldu.U dopu meziornu di u 24 di dicembre, a festa di tè d'anniversariu è i rigali di Natale sò stati in a sala di riunioni di a cumpagnia.Inoltre, a cumpagnia hà ancu preparatu torte è snacks per tutti, in particulare i rigali preparati cù cura da i culleghi chì ognunu hà u so propiu maravigliu.

平安夜苹果

Parte 1: Felice anniversariu

Un mumentu cusì felice è eccitatu !I culleghi di TaiLong cantanu canzoni d'anniversariu inseme per celebrà l'anniversariu da uttrovi à dicembre.

Parte 2: A sessione di scambiu di regali di Natale

Tutti i culleghi anu preparatu un rigalu di Natale bellu imballatu è hà datu i rigali à i culleghi tirando a sorte per sparte a felicità cun l'altri.

图片1

Parte 3: Bon Natale

In questa occasione, a cumpagnia urganizeghja chì l'impiegati hà cene inseme l'attività u 25 di dicembre, facendu chì i culleghi ponu sente un locu induve si sentenu cum'è in casa.Mentre tastà l'alimentu, i culleghi ponu parlà liberamente è beie inseme.

必胜客聚餐3
必胜客聚餐1

U Natale hè un festival di sparte caldu è amore, a celebrazione di questu avvenimentu hà permessu à a famiglia Tailong di passà un Natale felice è significativu.Last but not least, TaiLong Furniture Co., Ltd. augura a tutti pace, sicurità è felicità!


Tempu di Postu: Dec-25-2021