Sentite l'oziu, Taste a vita Prufittate u cunfortu, integra a vita

Image Video promozionale 7

Tailong Furniture Co., Ltd. hè stata cuncentrata nantu à l'industria di u mobili outdoor per parechji anni.I categurie di prudutti includenu a serie di divani, serie di pranzi, lettini tessili è serie di daybed, chì sò impegnati à enfatizà u stilu di design simplice è eleganti è à creà una atmosfera di casa di piacè è cunfortu.Ancu in l'era post-epidemica, a nostra cumpagnia aderisce sempre à u cuncettu di esse valente per pruvà cose novi quandu affruntà difficultà è sfide.In più di a serie d'aluminiu, avemu aghjustatu serie in acciaio inox è serie teak per injectà disinni unichi è novi in ​​i mobili esterni.

Image Video promozionale 2
Image Video promozionale 3
Image Video promozionale 1

        Per questu video di propaganda di l'imaghjini, a nostra cumpagnia hà invitatu una squadra prufessiunale à u locu di ripresa all'aperto cuncepitu mudernu per sparà u video, è u locu di ripresa si adatta à a ricerca di vita di esse vicinu à a natura è rilassante.Attraversu stu video di propaganda, simu constantemente spinghjendu u vechju è facendu u novu in u stilu di design, categuria di produttu, ambientale è innuvazione di materiali, assicuranza di qualità, etc., per creà una nova impressione di mobili esterni in modu minimalista è ligeru è per creà una risonanza trà elli cù l'ispirazione è l'ingenuità, per scontru in un paisaghju di casa in unu di un angulu in diverse idee è vedute di stili, cù u scopu di furnisce i clienti una sperienza di vita all'aperto accogliente è rilassante, mettendu in risaltu u stilu di vita di l'ozio è l'accoglienza, è u cuncettu tematicu di "Enjoy the summer time" chì TaiLong sustene continuamente.Simulamente, a cultura è u spiritu di l'impresa di Tailong si vede ancu da l'altra parte per mezu di stu video di propaganda, coesi ma unitu.

 

Image Video promozionale 4
Image Video promozionale 6

U mobili outdoor ùn hè micca solu unu di l'elementi di l'estetica di u cortile, ma ancu porta i pezzi è i pezzi di a vita di u pruprietariu in u cortile.Tailong Furniture Company ùn si scurderà micca perchè avemu principiatu, avanzà per perseguite l'eccellenza.Cuminciatu cù l'innuvazione, finisci cù prudutti fini.

Image Video promozionale 5

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Tempu di post: Jul-18-2022