Bona nutizia: u direttore generale Michael Wang vince u titulu di "trustee" di Guangdong Outdoor Furniture Association

U 30 di maghju di u 2020, a cerimonia di l'iniziu di l'adesione è di i fiduciari di "Associazioni di mobili per l'esterno di Guangdong" hè stata in Guangzhou Poly Exhibition Center.Più di 20 imprese è cumpagnie di mobili esterni sò stati attribuiti certificati di titulu.

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu prumuvutu à l'unità fiduciaria di l'Associazioni di Mobili Outdoor di Guangdong dopu anni di investigazione è valutazione stretta da l'associazioni è appruvazioni da u presidente è u secretariu generale è altri dirigenti.À u listessu tempu, u General Manager Michael Wang hà guadagnatu u titulu di "Trustee" di l'associazioni.

nutizie 1

Guangdong Outdoor Furniture Association hè statu ufficialmente stabilitu u 15 di ghjennaghju di u 2014. I so membri sò principarmenti cumposti da imprese pertinenti, urganisazioni suciali è individui impegnati in a produzzione è a ricerca di mobili outdoor in tuttu u paese.Hè un gruppu suciale naziunale, industriale è senza prufittu.

nutizie 2

Unisce à l'Associazioni di Mobili Outdoor di Guangdong rapprisenta chì Tailong hè una impresa cù urganisazioni suciali, è significa chì occupa un postu in l'industria di u mobili outdoor, chì permette à più pari di cunnosce è capisce Tailong.Sottu a dirigenza di l'urganizazione, l'appartenenza pò migliurà l'imaghjini di a cumpagnia specificamente, permettenu di seguità i passi di l'industria, rinfurzà u sviluppu è prumove vigorosamente l'immagine di marca.Mantenendu l'innuvazione è migliurà a qualità, Tailong pò esse cunnisciutu da u publicu è andà in u mondu più veloce.

nutizie 3

Tempu di post: 05-05-2020