L'annunziu di vacanze (Tailong)

春节英文放假通知

Dì addiu à u 2021, è benvenutu à u 2022 pienu di speranze, opportunità è sfide!Semu assai ringraziati per u vostru sustegnu assai è a fiducia amable à TaiLong Furniture Company in l'annu passatu.À u listessu tempu, speru ancu chì in u novu annu, Foshan Tailong Furniture Co., Ltd serà onoratu di cuntinuà à riceve a vostra preoccupazione è sustegnu, è continueremu à furnisce i servizii megliu è soddisfatti!

Per celebrà a festa tradiziunale, è permette à tutte e persone di avè una festa di primavera felice è tranquilla, secondu a situazione attuale di u travagliu di a nostra cumpagnia, a festa di a festa di primavera in 2022 hè a seguente:

Uffiziu : Da u 28 di ghjennaghju à u 10 di ferraghjuth2022, torneremu à travaglià, organizà a spedizione, etc

Fabbrica : Da u 28 di ghjennaghju à u 16 di ferraghjuth2022, a nostra pruduzzione serà ripresa u 17 di ferraghju

Inoltre, per assicurà chì e vacanze è l'affari sò ben organizati, a nostra cumpagnia vi ricurdeghja sinceramente chì ùn avemu micca urganizatu spedizioni è affare di cummerciale durante e vacanze.Sì avete una dumanda di ordine è un schedariu di consegna, per piacè manteneci infurmati in u tempu, seremu preparatu in anticipu.

       À u mumentu chì u festival tradiziunale cinese "Festival di Primavera" s'avvicina, tutti i culleghi in Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. estendenu i nostri desideri à voi è à a vostra famiglia, à tutti i nostri vechji è novi clienti, vi vulemu à tutti un felice annu novu cinese. !Bona salute !Chì a vostra attività fiurisca !Tuttu va bè è u sognu diventatu realità !


Tempu di post: 25-Jan-2022