Italian Platek, apprezzazione creativa per l'illuminazione esterna

       A luce esterna accentua facilmente l'elementi caratteristici di u paisaghju è l'architettura chì definiscenu i limiti di u spaziu.Comu tali, Platek porta a luce à l'esplorazione di un stile di vita rilassatu è casuale.

01. Maglia

Mesh hè un novu sguardu cuntempuraneu à a lampa di u latu classicu, è a so ombra hè fatta di aluminiu, facendu ideale per i prudutti di impermeabilizazioni esterni.Questa cullizzioni pò esse usata cum'è lampada di muru, lampa di tavulinu, lampada di terra o lampa di pendente.A luce si diffonde attraversu picculi buchi in a superficia di u paralume, creendu una atmosfera accogliente è illuminazione cù effetti speciali.

15

 

18
17
20
19
16
14

02. Eterea

Cumposta da linee geometriche pure, Eterea hè ispirata da a lanterna classica, creendu una lampada invisibile solu per via di a luce.Perfetta per balconi, giardini è arcade cù luce diffusa suave.Eterea hè cum'è una lanterna classica chì pò esse posta direttamente nantu à a terra o fissata à u muru cù un bracket.

 

 

13
12

03. Flamingo

Les lampes Flamingo offrent une grande flexibilité dans un design minimal, avec des enroulements et des lignes rigoureuses qui résultent en sources de lumière à haute performance.Questa gamma di lampade da parete, pendenti è da terra hè dispunibule in versioni regulabili, chì vi permettenu di sperimentà l'arte estetica di a luce è l'ombra.

 

7
10
9
3

04. Blend

Caratterizata da un equilibriu trà a forma scultorea è a tecnulugia di l'illuminazione, a cullezzione Blend presenta una varietà di forme di illuminazione.U materiale particulare presenta un cuntornu di cunchiglia unicu è un sensu di scultura, creendu un unicu effettu tridimensionale di luce è ombra.

4
5

05. Chiodu

U disignu di Chiodo hè assai simplice, pò esse oculatu in arbusti o in vista.A putente capacità di illuminazione u rende particularmente adattatu per giardini o patii.À u listessu tempu, pò ancu creà una atmosfera unica è cunfortu utilizendu elementi di diverse altezze per creà diverse combinazioni.

1
22
21
2

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Tempu di post: 21-mar-2022