Italia B&B Italia 2023 Novu pruduttu——Architettu elegante

     L'ultima cullizzioni di mobili outdoor di B&B Italia hè multiculturale, in cullaburazione cù i maestri di u disignu internaziunali, sia per a vita rilassata di u novu disignu, ma ancu per l'interpretazione di a nova vita esterna.

Nooch

  Dopu à u grande successu di Borea, Piero Lissoni è B&B Italia cuntinueghjanu a ricerca è a sustenibilità in u settore outdoor, creendu Nooch, un sistema di sedute modulare chì u nome hè ispiratu da u giardinu botanicu tropicale di Nong Nooch in Tailanda. 

B&B 3
B&B 1
B&B 2
B&B 4
B&B 5

       A caratteristica chjave di Nooch hè a struttura tubulare in aluminiu riciclatu, un materiale ligeru è forte, cumpletamente riciclabile. Nooch ci porta a pussibilità di creà combinazioni infinite da dui moduli basi. I moduli ponu esse disposti cum'è unità indipendenti o attaccati fermamente per mezu di giunzioni interlocking speciali per creà una varietà di cunfigurazioni.

B&B 6
B&B 7
B&B 8
B&B 9
B&B 10
B&B 11
B&B 12
B&B 34
B&B 33

Cordoba

A poltrona Cordoba Outdoor combina design precisu, ergonomia, cunfortu è responsabilità ambientale.U quadru hè in legnu naturali di teak, u backrest è u sediu sò cuparti cù una tela rinfurzata, particularmente adattata per e caratteristiche esterne.

B&B 13
B&B 14
B&B 15
B&B 16
B&B 18
B&B 17

Flair O 

     A sedia Flair O' Outdoor hè carattarizata da una struttura d'aluminiu ligera cumpletamente cuperta da nastri intrecciati. In particulare, u schienale hè intrecciatu nantu à un telaru circular speciale (tombolo), esalta più bellezza.Flair O' Outdoor hè prupostu in duie altezze à abbinate cù e duie altezze di i tavoli Allure O' Outdoor.

B&B 20
B&B 21
B&B 22
B&B 23
B&B 24
B&B 25

Allure O 

 A tavola Allure O' lancia a versione outdoor, chì hè presentata cum'è un tributu sinceru à u glamour interpretatu in stile cuntempuraneu.A forza grazia di u so disignu si vede chjaramente in a forma di a cima è l'equilibriu trà u cuntrollu di e linee dritte è a sinuosità di curve. A basa hè fatta di cimentu, dendu a tavula cù estremamente solidu. A cima in cimentu ligeru cù sorprendentemente smaltu liscio, facilmente adattatu à qualsiasi ambiente di mobili esterni.

B&B 28
B&B 26
B&B 27
B&B 29
B&B 30
B&B 31
B&B 32

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Tempu di Post: 19-May-2023