Italia Ethimo 2023 Novu pruduttu, nova dimensione di a vita esterna

    Ethimo hà creatu un spaziu esterno, linee forti di design, cumminazzioni cumplessi è forme uniche diventanu una nova tendenza in l'area di design cuntempuraneu. Cù finiture uniche in legnu di teak è texture innovatrici di tessuti chì enfatizzanu u cunfortu di cuscini morbidi, Ethimo Outdoor Living crea una atmosfera di raffinata. è eleganza.

Ethimo 2

    Ethimo è Christophe Pillet anu creatu una serie di mobili per l'esterno per "Life at Sea". In una incursione senza precedente è eccitante in u disignu di yacht è u decoru per l'esterno, Baia è a Collezione Costiera prupone una filusufìa di stile di vita all'aperto chì cunnetta a vita interna è esterna da a terra. à u mare, cunfigurà a barca cum'è un spaziu di vita senza restrizioni cun un focusu in cunfortu raffinatu.

Baia

Baia, una struttura d'aluminiu di forma pulita cù un revestimentu di polvere epossidica, vene in una gamma di culori sofisticati;cumminata cù un grande cuscino quadratu di sedia è di schienale, imbottitu è ​​densamente decoratu cù eleganti piping grosgrain.

Ethimo 3
Ethimo 5
Ethimo 4
Ethimo 6
Ethimo 7

U tema di a cullizzioni sana aghjunghje à l'atmosfera casuale è rilassata nautica scegliendu materiali è finiture adattati per yachts, cuncepiti in un stile cuntempuraneu.

Ethimo 8
Ethimo 9
Ethimo 10

Costiera

Costiera, cù u disignu intelligente di u designer, pare squisitu è ​​ligeru, è si mette facilmente in l'ambiente esterno.U cuscinu di u sediu morbidu u rende più còmode, è u disignu modulare u rende altamente flexible è unicu!

Ethimo 11
Ethimo 12
Ethimo 13

Venexia 

La collection Venexia, créée par le designer italien Luca Nichetto, s'inspire du design urbain du XIXe siècle.A struttura di u mobili hè visualmente reminiscente di una balaustrata antica.Fattu da una serie di slats sottili d'aluminiu delicati è stampati in un muffa speciale per revelà a so unità, dà un sensu di solidità è stabilità.

Ethimo 14
Ethimo 15
Ethimo 16
Ethimo 17
Ethimo 18

Audace 

Ethimo presenta una nova cullizzioni di tavulini "sculpturali" chì aghjunghjenu carattere à i spazii esterni. I tavulini audaci presentanu espressioni straordinarie è textures ispirate da l'architettura megalitica, è presentanu una atmosfera libera è casuale.

Ethimo 19
Ethimo 21
Ethimo 20
Ethimo 22
Ethimo 23

Bulbi 

Bulbi, forme geometriche in dialogu cù a natura, cù un prucessu speciale chì li dà una texture inusual nantu à a superficia, enfatizendu quantu hè forte è unicu ogni elementu hè. A cullezzione Bulbi hè custituita da sei vasi di diverse forme è dimensioni, chì ponu esse usatu individualmente. o in gruppi.

Ethimo 24
Ethimo 25
Ethimo 26
Ethimo 27

U situ web: http://www.ethimo.com/cn

Address:Via La Nova,6,01030 - Vitorchiano (VT) Tel:+39 0761 300 444

Email:info@ethimo.com

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Tempu di post: 23-mar-2023