Italia Pedrali New Products, disinni di moda colorati

      Scopre e dumande di l'ingegneria umana, a privacy, a flessibilità è u stilu di disignu in l'ambiente di u travagliu in u mondu sanu, a marca italiana Pedrali hà lanciatu una seria di novi prudutti di mobili per adattà à i diversi scenarii cum'è l'impresa è l'uffiziu, o u spaziu di travagliu in casa. .

Tavolino Caementum

Cum'è una tavola di cimentu indipendente, Caementum hà a forma geomètrica introvertita è dedicata è una basa centrale.I materiali altamente resistenti scelti accuratamente assicuranu e prestazioni tecniche eccezziunali, chì hè più faciule da pulisce, più forte resistenza à l'invecchiamentu, bassa permeabilità à i liquidi è e macchie.A tavola da caffè Caementum hè pensata per abbinà diverse strutture è adattà à qualsiasi ambiente, in particulare in l'ambiente esterno di case pubbliche è residenziali.

Pedrali 1
Pedrali 3
Pedrali 4
Pedrali 5
Pedrali 6
Pedrali 2
Pedrali 8
Pedrali 9
Pedrali 7

Scrivania Buddyhub

Buddyhub Desk hè una forte stazione di travagliu funzionale è efficiente.A ghjente pò aduprà sta scrivania per cuncentrazione è travaglià solu.Dispone di una tavola fonoassorbente impannillata in un laminatu solidu per furmà un spaziu vicinu, chì pò riduce u rumore è prutegge u spaziu privatu.U disignu modulare permette di esse cumminatu cù altre scrivanie Buddyhub o a listessa serie di sedie di divertimentu per sparte l'uffiziu per creà spazii di cooperazione è riunioni.

Pedrali 10
Pedrali 11
Pedrali 12
Pedrali 13
Pedrali 14
Pedrali 15
Pedrali 16
Pedrali 17
Pedrali 19

Buddyhub Sofa

Simile à a scrivania, u divano Buddyhub hà ancu un spaziu isolatu separatu per riduce u rumore è prutegge a privacy, chì cunforma à a tendenza di sviluppu di i posti di travagliu in u futuru.U divano Buddyhub hà ancu una tavola fonoassorbente avvolgente cù altezza di 1000 mm, chì avvolge u sediu in un spaziu vicinu.

Pedrali 20
Pedrali 18
Pedrali 22
Pedrali 23
Pedrali 24
Pedrali 25
Pedrali 26
Pedrali 27

Sedia d'uffiziu Polar

A sedia d'uffiziu Polar hè una sedia d'uffiziu cù a massima persunalizazione in aspettu Ergonomicu.L'inclinazione di a sedia pò esse aghjustata secondu u pesu di l'utilizatori, cusì assicura un cunfortu eccellente.L'altezza, a prufundità è a larghezza di i braccioli ponu esse aghjustate, è e direzzione ponu esse aghjustate secondu i bisogni di l'utilizatori.

Pedrali 28
Pedrali 29
Pedrali 30
Pedrali 32
Pedrali 31
Pedrali 33
Pedrali 34

Sedia d'uffiziu Elinor

A sedia d'uffiziu Elinor hè una poltrona d'uffiziu amministrativa cù a caratteristica di u schienale bassu.U so disignu si adatta perfettamente à a sala di riunioni di l'uffiziu, à l'uffiziu amministrativu è à l'ambiente di travagliu in casa.A so basa d'aluminiu die-cast ajustabile in altezza hà e belle linee sinuose.I vantaghji di a sedia di l'uffiziu Elinor sò u so cunfortu è a sensazione di adattazione stretta, chì sò attribuiti à u disignu di schiuma di sedie è schienale, è l'ajustamentu automaticu di l'inclinazione secondu u pesu di l'utilizatori.

Pedrali 35
Pedrali 36
Pedrali 37
Pedrali 38
Pedrali 40
Pedrali 39

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Tempu di Postu: Feb-21-2023