Louis Vuitton New Design Furniture

Pruduttu LV 1

In u 2012, Louis Vuitton, un pioniere mundiale in u disignu è a moda, hà attraversatu l'industria di a casa è hà lanciatu a serie Objets Nomades.Sta serie hè in a listessa linea cum'è i geni di u disignu LV.Cuuperendu cù disinfettori famosi in u mondu sanu, unu per unu l'imaginazione incontrollata hà finalmente cambiatu in u travagliu classicu di Objets Nomades è cù una marca unica di LV.Per celebrà u decimu annu di Objets Nomades, LV hà ancu debuttatu u novu articulu di a serie Objets Nomades à a Milano Design Week 2022.

* Sedia Petale *

U Petal Chair liberatu da Marcel Wanders Studio per LV s'assumiglia à un fiore appena coltu da u giardinu.Questa sedia artistica da un distintu designer olandese rende omagiu à l'iconicu Monogram Flower per questa marca.Questa sedia presenta un cuscino in forma di petali ricopertu di pelle di vitello è installatu in e gambe sottili di a sedia in forma di stelo chì mantenenu l'estetica ispirata da a natura.

Pruduttu LV 2
Pruduttu LV 4
Pruduttu LV 5
Pruduttu LV 3

* Tavola Talisman *

GInspiratu da a generosità-ospitalità nomade di u Mediterraniu è di u Mediu Oriente, u designer India Mahdavi presenta a tavola Talisman per a cullezzione Louis Vuitton Objets Nomades è fa eco "Nomades" chì significa u nome di a serie, chì mette in risaltu a so dotazione interculturale acuta.U tavulinu hè spliced ​​da più di 112 pezzi di pelle è rivestiti cù vernice trasparente in u finitu di lacca liscia, chì ricorda l'amabile pupilla d'ochju.Sottu à a tavula, 10 pezzi di coghju di coghju aperti cum'è un scroll attornu à u centru, una piccula tavola diventa ancu u locu focu di decorazione.Unfold, per gode di l'ora di tè in u dopu meziornu;Conservate luntanu, per piglià un tempu di siesta cunfortu.

Pruduttu LV 6
Pruduttu LV 7
Pruduttu LV 8

* SIGNATURE SOFA OUTDOOR *

A serie di braccioli è divani SIGNATURE di Frank Chou sò ispirati da i strati di campi terrazzati in YunNan, Cina è l'Antelope Canyon naturali scolpitu in Arizona, USA è hà utilizatu e linee d'arcu graziose è fluenti.Ce fauteuil est le premier morceau d'Objet Nomade spécialement conçu pour un usage extérieur, qui s'inspire de la légendaire toile imperméable de Louis Vuitton et du tissu italien innovant Paola Lenti - Brio.

Pruduttu LV 9
Pruduttu LV 10
Pruduttu LV 11
Pruduttu LV 12

* SOFA BOMBOCA *

U sofà modulare Bomboca cuncepitu da Campana Brothers hà chjamatu dopu à un dessert tradiziunale brasilianu chì dà un piacè visuale abbundante.A so linea graziosamente curvata hè decorata cù una pelle di vitello morbida è à l'internu sò ottu cuscini di peluche chì si adattanu perfettamente cum'è un puzzle.Mostra a bellezza di a scultura astratta, ma ancu avè un piacè còmode cum'è seduta nantu à a nuvola.

Pruduttu LV 13
Pruduttu LV 14
Pruduttu LV 18
Pruduttu LV 15
Pruduttu LV 17
Pruduttu LV 16

* Aguacate Multicolore *

In listessu modu, da u designer di fama internazionale Campana Brothers hà cuncepitu elaboratu una scultura in edizione limitata - Aguacate Multicolore, chì aghjunghje una splutazioni di culore à ogni spaziu.Nove pezzi di dimensioni diverse ponu esse cunfigurati cum'è necessariu è suspesi à u tettu.Stu disignu ispiratu à a natura hè elaboratu à a manu è ornatu da a firma di u designer è a marca di a marca di pocu prufilu.

Pruduttu LV 22
Pruduttu LV 19
Pruduttu LV 20
Pruduttu LV 21

* LAMPADA A SPIRALE GM & PM *

     Ùn hè solu un accessori di illuminazione, a Spiral Lamp da u designer di l'Atelier Oï per a serie Objets Nomades di Louis Vuitton hè una miscela infinita di luce è ombra.Trenta-dui strisce di coghju torciate, culore primariu da una parte, culore metallicu da l'altra parte, riflette sottilimente è sparghje dui tipi di luce.L'anellu mobile pò cambià a cunfigurazione di luce è sferisce l'arrangementu di casa in modu di variazioni illimitate.

Pruduttu LV 23
Pruduttu LV 25
Pruduttu LV 26
Pruduttu LV 24

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Tempu di post: Jul-18-2022