Novi arrivati ​​da Spagna Diabla, a vita esterna hè favurita da u Sun

      Per gode di a vita esterna hè un tipu di divertimentu, chì ùn deve micca esse implicatu cù u spaziu cum'è patio o giardini, o ancu cù u bonu tempu.Cù un cuncettu apertu, l'Spagna Diabla hà studiatu prufondamente altre formule menu tradiziunali per gode di a vita all'aria aperta, prupone i disinni cù u spaziu di creazione è di moda, è spressione u stilu di vita all'apertu novu è più flexible.

TUBA

      TUBA hè a sedia outdoor cuncepita da Samuel Wilkinson in a so prima cullaburazione cù Diabla Outdoor.L'esclusiva sedia per esterni Diabla sembra simplice, ma mette in risaltu e soluzioni ingegnose cù l'aluminiu.A sedia TUBA hè fatta cù una nova tecnica di custruzzione senza saldatura visibile, cumposta da 19 tubi d'aluminiu cù caratteristiche curvilinei, chì parenu fluttu nantu à l'altru in modu equilibratu.Presenta una estetica perfetta è a singularità grazia à a so purezza simplice è divertente.

Diabla 2
Diabla 3
Diabla 4

A durabilità è a resistenza di l'aluminiu facenu di sta sedia cù un disignu originale u pezzu perfettu di mobili per l'esterno, un articulu chì funziona bè in ogni ambiente durante e quattru stagioni di l'annu.Grazie à u so disignu, TUBA sfonda i cunfini trà l'esterno è l'internu, è hè a sedia ideale sia per una casa in spiaggia sia per un appartamentu mudernu è casuale.

Diabla 5
Diabla 6
Diabla 7
Diabla 8

FACILE

EASY hè una seria di mobili per esterni cuncepita da Rocío Gambín per Diabla Outdoor.A cullizzioni di Easy combina a simplicità di u disignu scandinavu cù l'uriginale di l'italianu, l'alta luci a so eleganza simplice cù linee pulite.

Diabla 9
Diabla 10
Diabla 11
Diabla 12

       A sedia faciule pò esse impilata, ùn hè micca solu un pezzu di mobili outdoor perfettu, ma ancu grazia à u so design simplice, pudete aduprà in u vostru salottu o ancu in stanze di i zitelli.I culori estensivi permettenu di creà i culori divertenti per integrà in ogni spaziu.

Diabla 13
Diabla 15
Diabla 14
Diabla 16

PINZA 

PLIER hè a sedia outdoor creata da OIKO DESIGN OFFICE in a so seconda cullaburazione cù Diabla Outdoor.A sedia Plier hè una sedia cù un disignu frescu, di dimensioni chjuche, chì sparte virtù cù sedie di plastica monobloc tradiziunali, cum'è a so natura impilable.Tuttavia, a sedia per esterni Plier hè fatta d'aluminiu, un materiale ligeru, cumplettamente riciclabile chì hè assai resistente à u clima.

Diabla 17
Diabla 18
Diabla 19

Ancu se a sedia Plier hè cuncepita cum'è mobili esterni, hè perfetta per l'usu interni.Designer cuncepisce a sedia cù e linee sinuose per sfondà e fruntiere trà l'esterno è l'internu, chì hè facilmente integrata in i patii vicinu à a piscina o in i salotti cù atmosfera muderna.

Diabla 20
Diabla 21

CACAO 

CACAO hè una seria di mobili per esterni, piena di divertimentu è stupitu da a so forma di materasso gonfiabile.Comu per ellu stessu, hè u megliu modu per piacè in l'acqua, in piscina o in a spiaggia.

Diabla 23
Diabla 22
Diabla 24

I mobili CACAO sò versatili è funziunali.Pudete gonfià l'aria, mette in u sole, scaccià in a piscina, porta à a spiaggia ....'.CACAO hè un mobili da esterno chì pò esse ghjucatu, rilassante ma audace, u megliu esempiu di u spiritu Diabla Outdoor.

Diabla 25
Diabla 27
Diabla 26
Diabla 28

ARP 

ARP hè una cullizzioni di mobili outdoor cuncepita da Borja García è Laura Ros.A struttura tubulare hè cun espressione, funzione è durabilità eccezziunale.

Diabla 29
Diabla 30
Diabla 31
Diabla 32

ARP rapprisenta i mobili di ferru die-cast di 19thStruttura architettonica secolare è astratta, ispirata da e linee verticali continue, chì evoca i cordi di l'arpa.Sta cullizzioni hè custituita da una poltrona, un divano à dui posti è dui tavolini cù duie dimensioni diverse.

Diabla 36
Diabla 35
Diabla 33
Diabla 34

Site web: http://en.diablaoutdoor.com/

Address:Músico Vert 4. 46870 Ontinyent Valencia, Spain Tel:+34 96 291 13 20

Email:clientes@diablaoutdoor.com

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Tempu di Postu: 17-Mar-2023