Nuova cullizzioni di l'Italia Poltrona Frau, U disignu di novità di una marca di mobili centenari

A storia di Poltrona Frau, marca centenaria di mobili in Italia, cuntinueghja à esse cuntata in u mondu sanu.Stu furnitore di mobili numinatu da a Famiglia Reale Italiana, cuntinueghja à innuvà è lanciandu novi serie constantemente.

A COLLEZIONE SECRETA DI GIARDINO

A praticità hè stata cumminata cù l'artigianalità exquisite di a serie di giardini secreti.A tavola di pranzu è a sedia in teak in finitura naturale decoranu ogni spaziu di l'internu è di l'esterno, sia terrazze, balconi, o ambienti più aperti, cum'è giardini, terrazze è ponti di yacht è navi, o in l'edificazioni cummerciale è ambienti residenziali di patio.U tavulinu di u patio puderia sceglie un tavulinu in legnu solidu, o un designu di materiale mediterraneu è una superficia vetrata tradiziunale à a manu, chì permette di affruntà facilmente e diverse cundizioni climatichi.

Poltrona 1
Poltrona 2
Poltrona 3
Poltrona 4
Poltrona 5
Poltrona 6
Poltrona 7
Poltrona 8
Poltrona 9
Poltrona 10
Poltrona 11

COLLEZIONE SOLARIA

     A serie Solaria outdoor urigginata da u disignu italianu è l'artigianalità squisita, linea di design minimalista, chì anu una tavola esterna, una sedia esterna è un divano modulare per l'esterno.U divano hè dispunibule cù dui o trè posti, cù sediu d'angulu, ecc elementi chì puderanu aghjunghje schienale è bracciu in quantu necessariu.U supportu di basa di sta serie, struttura etc., struttura tramindui sò fatti d'acciaio inossidabile, currispundenu cù un toccu morbidu è seccu rapidamente cuscinu di spalle è cuscino di sedia.

Poltrona 12
Poltrona 13
Poltrona 14
Poltrona 15
Poltrona 16
Poltrona 17
Poltrona 18
Poltrona 19
Poltrona 20
Poltrona 21

SPARTI DI PARCELA 

A partizione Plot pò esse plegata cum'è necessariu, redesigning ogni angulu cun un modu elegante è delicatu.Disegnata da GamFratesi è fabbricata da Poltrona Frau, a partizione di a stanza Plot usa un disignu simplice per decorate è creà spazii separati è privati.A partizione di a trama hà dui, trè o quattru moduli per scelta.

Poltrona 22
Poltrona 23
Poltrona 24
Poltrona 25
Poltrona 26
Poltrona 27
Poltrona 28

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Tempu di post: 16-mar-2023