Mobili FENDI CASA - Liberazione di novi prudutti

Marcel Wanders Studio hà cuncepitu a prima serie per FENDI CASA hà trasfurmatu ingegnosamente l'elementi di design iconichi di moda di FENDI in eleganti mobili interni.Utilizendu i metudi metafisica in a creazione di sti prudutti, chì hè ispiratu da a tradizione italiana, è utilizendu u vetru, a petra è u tessili di provenienza lucali per integrà a so ricca arte, cultura è tecnulugia in i prudutti.

CINQUE SOFA

Five Sofa hè favuritu cù un stile eleganti è classicu.I sedili modulari cunfortu sò giustaposti cù a tavola di caffè in marmura integrata, creendu una texture affascinante è un effettu di culore.

FENDI 3
FENDI 2
FENDI 5
FENDI 4

SEDIA CLEO LEISURE 

I braccioli di a sedia di divertimentu Cleo sò avvolti in pelle è cunnessi à u schienale.E duie estremità di i braccioli sò cuncepiti cù u logu FF.

FENDI 6
FENDI 7
FENDI 8

Petra immensa tavola da pranzu hè scolpita da una petra.Havi una forma esteticamente equilibrata è un stile attraente, chì mette in risaltu a struttura geomètrica classica è elegante.

FENDI 9
FENDI 10

A serie d'illuminazione Dame combina perfettamente l'artigianatu tradiziunale italianu cù i disinni muderni attraversu a tecnica tradiziunale di soffiu di vetru di Murano.I linii incisi a manu sò creati cù a tecnica classica di Filigrana, disegnata ingeniosamente nantu à u mudellu emblematicu Pequin di a marca.L'élégante forme d'arc rend hommage aux éléments architecturaux emblématiques du siège de FENDI situé au Palazzo della Civiltà.

FENDI 11
FENDI 13
FENDI 14
FENDI 15
FENDI 12
FENDI 16
FENDI 17
FENDI 18
FENDI 19
FENDI 20

SPECCHIU SOFFIO 

        U specchiu Soffio hè inspiratu da u fiore di tarassaco chì hè fattu di pelle cù un toccu suave.

FENDI 21
FENDI 22

LETTU DI PAESAGGIU 

U lettu di u paisaghju porta lussu è eleganza in a stanza.A testata oversize di più di 3 m mostra collages exquisiti di diversi materiali per rende un tributu à l'artigianalità squisita di a marca è a tradizione di l'innuvazione.

FENDI 23
FENDI 24
FENDI 25

Ositu ufficiali:https://www.luxurylivinggroup.com/stores/

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Tempu di Postu: Mar-02-2023