I novi prudutti di design di Kartell mostranu in 2022 à Milano, Italia!

Kartell 25

Per Kartell, Salone del Mobile 2022 hè à tempu una fine è un principiu, un riassuntu di u passatu è a semente di u futuru design.U nome Kartell significa l'impresa, l'industria, u disignu, l'innuvazione, l'ambiente, a digitalizazione di i materiali è l'orientazione à e persone.Attraversu a ricerca è l'esplorazione cuntinue, un pruduttu ben cuncepitu hè u megliu modu per prumove a marca, senza bisognu di slogans publicitarii.À u Salone del Mobile di questu annu, Kartell presenta parechje cullezzione novi.

* Lunam Sofa Collection *

La collection de canapés Lunam, conçue par Patricia Urquiela, présente de nouveaux tissus et finitions et est conçue pour réinterpréter l'espace familial en prenant en compte la maison et le bureau intelligent.Cù e so linee lisce è u spalle avvolgente, u divano Lunam significa chì pò esse usatu in una varietà di paràmetri.

Kartell 1
Kartell 4
Kartell 2
Kartell 3
Kartell 5
Kartell 6

A cullizzioni unica di tavulini laterali è bassi hè un cumplementu maravigliu di Lunam, cù e so altezze irregolari chì circundanu Lunam cum'è un'isula.

Kartell 7
Kartell 8

* Cullezzione Re-Chair *

A creazione di Re-Chair significa chì Kartell è illy, duie di e prime marche italiane, si sò riunite per cuntribuisce à a sustenibilità di u pianeta attraversu un mudellu di produzzione riciclata.Re-Chair, cum'è u nome suggerisce, hè fattu di materiali riciclati è hè statu cuncepitu da u famosu designer di mobili talianu Antonio Citterio.

Kartell 26
Kartell 27
Kartell 28

* Collezione Thierry *

Questa cullizzioni unica di tavule di divertimentu hè dispunibule in diverse altezze è schemi di culori brillanti, chì vi permettenu di mischjà è abbinate liberamente.U tavulinu di vetru illumina tuttu u spaziu cum'è un ghjuvellu luminoso è diverse forme di tavule ponu esse aduprate per scopi diversi.A tavola più alta crea un'astomfera elegante è rilassante chì hè ideale per lettini, bar è ristoranti.

Kartell 9
Kartell 10
Kartell 11
Kartell 12
Kartell 13

* Cullizzioni HiRay *

Ispirati da l'idea di design Kartell, u designer Ludovica è Roberto Palomba anu trasfurmatu u cuncettu in una nova cullizzioni di mobili chì portanu una nova tendenza à a vita outdoor.A Collezione HiRay cuntinueghja ancu l'esplorazione di u futuru di Kartell è u so disignu porta di novu u materiale metallicu in prima linea, cumplementatu da elementi ligeri è muderni, chì risultanu in un pruduttu simplice ma funziunale.

Kartell 14
Kartell 15
Kartell 16
Kartell 18
Kartell 17
Kartell 19
Kartell 20

 

* Collezione TEA *

Ferruccio Laviani a conçu une collection TEA pour Kartell qui marque 20 ans sur le marché des produits d'éclairage.In cunfrontu cù a luce normale, u TEA hè più cum'è una scultura.A so forma astratta, cum'è una lampadina tenuta trà duie palme, emette una luce irregulare, creendu un effettu di luce è scuru, cum'è s'ellu stendeva l'ombra nantu à un muru.Sta cullizzioni rende chjaru chì i materiali riciclati ponu ancu esse usatu per pruduce prudutti di qualità eccezziunale è puesia.

Kartell 21
Kartell 22
Kartell 23
Kartell 24

* Kartell *

Dopu à 70 anni di esplorazione è ricerca nantu à a bellezza è a qualità superiore, accumpagnata da a cooperazione è scambii cù i maestri di design, chì portanu Kartell.Fondé en 1949 par Giulio Castelli, Kartell était considéré comme la meilleure interprétation du « Made in Italy » depuis sa création.Oghje, a marca cullabureghja cù parechji disinfettori è architetti, chì i so prudutti sò diventati i simboli di a marca Kartell, è l'usu di u materiale criativu porta ancu più nova tendenza à l'industria di u mobili.

Kartell 25

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Tempu di post: Jul-19-2022