New Portuguese Hommes Studio 2022 prodottu Vita outdoor piena di atmosfera artistica

Mediterran Resort hè una nova serie outdoor di Hommés Studio.U Mediterraniu hè sempre a fonte d'ispirazione di l'artisti è di i diseggiani, Mediterran Resort crea una bellezza è un lussuosu spaziu all'apertu cum'è l'internu cù un culore suave ma un mudellu retro è un tissu innovativu.

Canapé Lisola

Lisola hè una cumminazione organica di linee squisite è curve uniche, forma di splicing di moduli geomettichi è varii vene facenu megliu in linea cù u stilu di vita cuntempuraneu.

 

1
3
2
5

Marcel Lounger

Marcel lounger hè un mobili outdoor non tradiziunale ispiratu à u travagliu di Marcel Duchamp.U so disignu è a forma miranu à suscitarà una forte atmosfera artistica, uneutru tintas permette di mischjà facilmente in ogni spaziu, è un cuscinettu cilindricu di sedia morbidu aumenta u cunfortu.

4
6
7

Poltrona Marina

Marina hè una sedia esterna per l'amatori marini è a sedia perfetta per vede l'alba tranquilla è u tramontu d'oru.Cum'è a forma di u divano plegable lazy, currisponde à u tessulu di maglia, è a decorazione metallica in i plegamenti chì revelanu e caratteristiche di moda è funziunale, adattati per ogni giardinu, piscina o balcone.

 

8
9
10

Tropez Lounger

Tropez hè un lettinu mudernizatu cù una cornice crema suave è un tessulu superiore chì porta un artisticu unicu in ogni spaziu.U schienale custruitu di dui rulli chì ponu aghjustà l'angolo casualmente per risponde à u cunfortu.U tessulu houndstooth crea un pizzicu d'odore retro, intantu a barra di metallu porta megliu un sensu di lussu.

13
11
12

Foil Sofa

Foli, u sofà in tela pieghevule cù l'affascinante di u disignu talianu hè un accessori mudernu elaboratamente orchestratu per i spazii di vita esterni.A funzione di piegatura flessibile rende Foli in un lettu in un modu cumpletamente piastrellatu per un'aura rilassante per a siesta o u sole in a piscina.

14
15
17

Lounger Mykonos

Mykonos dà a personalità è a mudernità à tuttu u lettinu cù una serie di cuscini di sedia à rulli.U quadru di basa hè cupartu da parechji cuscini di u sediu di rulli, cù una curvatura graziosa per attiràvi in ​​un stile di vita bohemien còmode.

16
18

Sedia Cinco Relax

A cullizzioni Cinco hè un disignu di personalità cù bellezza in tutti i dettagli.U minimalismu delinea a forma scultorea di Cinco ghjunghje à l'equilibriu perfettu trà u cunfortu è l'estetica cù a so custruzzione unica in acciaio inossidabile à cinque zampe è u tessulu esterno delicatamente intrecciatu.

 

19
20
23

Lampada Massimo

Massimo hè una lampada da terra cù un aura artistica chì presenta a cumminazione perfetta di praticità è design.A lampada in forma d'onda d'acciaio inossidabile hà una vena di marmura unica, chì eleva a chjave bassa è lussuosa spontaneamente.

 

21
22

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Tempu di Postu: Apr-28-2022