I novi prudutti di l'Expormim di Spagna, a vita di divertimentu lenta

   Trà u rattan di diverse forme è l'estetica pura, Expormim persegue l'equilibriu perfettu trà sti dui elementi diffirenti, apre a reinterpretazione di l'artighjani antichi è di i materiali tradiziunali.Tutti i prudutti di Expormim portanu forti culori di famiglia da u Mediterraniu, chì hè a megliu reinterpretazione di l'estetica dopu à u sforzu di trè generazioni.

Petale

       Per MUT, u disignu li piace un ghjocu, li piace sempre.Quandu Expormim li affida a sedia Petale, li impone di riduce l'usu di materiali senza perde u cunfortu è a funziunalità.A sedia Petale hè fatta di tubi d'acciaio inox è tessili.Hè sempre cusì bellu in u disignu minimalista.

Espormi 1
Espormimu 2
Espormi 3
Espormimu 4
Espormimu 5
Espormi 6

L'arcu eleganti di u spinu chì cù grande forma di petali di fiori hè assai còmode.Per aghjunghje un cuscinu nantu à una sedia morbida originale, per ottene una dolcezza extra è u culore hè persunalizatu secondu a vostra preferenza.

Espormi 7
Espormimu 8
Espormi 9
Espormimu 10

Casca

Cask Collection hè una interpretazione muderna di u mobili classicu di rattan, chì combina u mudellu geomitricu simplice è u prucessu classicu, per creà un disignu mudernu novu è familiar.

Espormimu 11
Espormimu 12
Espormimu 13
Espormimu 14
Espormimu 15

Questa struttura hè cumposta da duie forme di rattan tondi simplici, chì formanu una forma geomètrica affascinante, cù caratteristiche di eleganza, robusta, cunfortu è ergonomia umana, creendu una atmosfera ambientale unica.

Espormimu 16
Espormimu 17
Espormimu 18
Espormimu 19

Huma

A poltrona Huma hè integrata in l'eleganza è a natura, cumminendu a struttura unica in rattan è a corda tessuta naturale, lanciata in un furmatu completamente novu.À u listessu tempu, Huma di a versione di cuscini morbidi sò caratteristiche di a so eleganza, robusta, cunfortu è ergonomia umana, per creà un ambiente unicu.

Espormimu 20
Espormimu 21
Espormimu 22
Espormimu 23
Espormimu 24
Espormimu 25
Espormimu 26

Blum

Adoptant le design sinueux et minimaliste, le cadre en bois certifié FSC® soutenu par les pieds métalliques offre un grand confort grâce à son élasticité, qui enveloppe presque le coussin du siège dans un étreinte.

Espormimu 27
Espormimu 28
Espormimu 29
Espormimu 30
Espormim 31
Espormim 32

Bistrot

U fondu di u Bistro piace solu a radica di a pianta, e linee sò piene di spiritualità, chì sò eleganti è belli in stile.Intantu, hè fattu di Quercia Europea, cumpletu cù l'atmosfera literaria è artistica, è faciule d'aghjunghje lustru à u balcone.

Espormim 33
Espormim 34
Expormim 35
Espormi 36
Espormi 37
Espormim 38
Expormim 39

Espormim

Per Expormim, u fabricatore di mobili spagnolu, u rattan rapprisenta a so cunnessione prufonda cù a cultura mediterranea.I materiali naturali flessibili s'integranu in l'artigianalità di u mobili cuntempuranei, è cunsiderendu continuamente e pussibilità di cuncepimentu --- questa hè a filosofia di cuncepimentu chì Expormim seguita da 60 anni.

Espormimu 40

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Tempu di Postu: Dec-07-2022