Un tali decoru dolce di cortile tocca u locu

Se dì chì u paisaghju di u cortile hè u nostru gustu per a vita, allura a decorazione di u cortile hè a nostra attitudine versu a vita.quandu compie u Finitura Interior , plus cumminata cù furnishing pò megliu mette in risaltu u tema di u disignu, l'usu di culore di furnishing, è a scelta di materiale chì hè l'elementu impurtante di determinà u successu.

1
2
3
4
5

Materiale Outdoor Durable

U mutivu perchè sceglie materiale durable hè chì diversi materiali in cortile anu bisognu di sperimentà u soffiu di u ventu è u sole brilla, oghje ci sò parechje scelte ancu in u campu di mobili, cum'è rattan, aluminiu è legnu solidu. Legnu solidu hè u megliu. scelta , ma ci vole à esse sceltu u cuntenutu oliu più grande, per esempiu, cunninghamia lanceolata, pinu, teak, etc.and deve piglià trattamentu anti-corrusione, Inoltre, deve esse bè premeditate per deformazione è fading per un tali tipu di mobili.

6
7

Creazione di stilecù e cose chjuche

U sketch di decoru suave ghjoca un rolu vitale in a definizione di un stilu, cum'è in u stilu di decorazione di u cortile giapponese, pudete sceglie lanterne di petra, installazione di paisaghji d'acqua fatta da bambù, ecc pezzi per l'ornamenti.Un pezzu ornamentale spessu appiicatu in u giardinu è u cortile giapponese.Hè adupratu per disturbà l'acelli circundanti chì cascanu in u giardinu.

8
9

Partite simplici di culore

U culore di decoru suave deve in armunia cù u stilu di u paisaghju di l'architettura, ogni stile hà i so diversi culori rappresentanti: uNeo-Cinese stile, u stile giapponese.Culori: Neru, biancu, grisgiu, rossu

10
11
12

 Stile di l'Asia Sudueste 

Culori: esse di culori ricchi è alta saturazione: giallu, viola, blu, aranciu, neru, etc.

13
14

U Stile Mediterraniu

   Culori: Blu è biancu;Khaki è auburn, giallu;Blu-viola è verde

15
16
17

U stile britannicu è francese

Culori: biancu / viola / verde / beige

18
19
8

 

Ùn importa micca cumu si prisenta a decorazione di u cortile, hè un toccu finale indispensabile in u cortile.

 

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Tempu di Postu: Apr-20-2022