A finestra trascurata, cù fiori chì sboccianu, hè veramente bella

Se mi visitate, ùn saraghju micca.

Per piacè siate cù i fiori fora di a mo porta per un tempu,

Sò assai caldi,

L'aghju fighjulatu per parechji, parechji ghjorni.

Windows 1

In Auropa, oltre à e strade tranquille, i castelli misteriosi è i patrimonii romantichi, ci sò ancu i davacchi culuriti chì si vedenu in ogni locu è sò pieni di fiori, chì brillanu in e fine crepe di u sole.

Windows 2
Windows 3

Sniff the windowsill flowers and feel the warm sunshine bathing, egode di a tranquillità di u sole dopu meziornu, btrà luce è culore, ftutta l'atmosfera pacifica è tranquilla di a vita.

Windows 4
Windows 6

Ogni matina ci svegliemu, ogni dopu meziornu studiemu à a finestra, sta vasta distesa di fiori ci accumpagna, dà un sensu di tranquillità.

Windows 5
Windows 16

Sicondu a stagione, u tempu è l'umore, i fiori nantu à a finestra pò esse assai diffirenti ogni ghjornu.

Windows 7
Windows 8

Puderia vene da rosi colti in u giardinu in a prima matina, un bouquet di liri purtatu da una buttrega di fiori nantu à a strada di u travagliu, o una mansa di frutti salvatichi colti nantu à a muntagna à a fini di u vaghjimu.

Windows 9
Windows 10

U retro windowsill serve cum'è un fondo naturali, cù un bouquet di fiori posti è inquadratu in una pittura.

Windows 11
Windows 12

A finestra culurita hè sorprendente è romantica, cù una pignatta di picculi fiori chì brillanu nantu à questu, chì mostra una atmosfera italiana pigra.

Windows 14
Windows 17

Una finestra chjuca è fresca, cù una scatula di fiori installata.Piantà assai fiori è piante hè divertente.

Windows 15
Windows 13

L'inguernu hà da passà, è ancu a primavera.Quandu apre a finestra ogni ghjornu, ci hè u sole, i fiori è una bella vita esterna.

Windows 19

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Postu tempu: Apr-04-2023