Questi cunsiglii aumentanu l'area visuale di u giardinu

People usatu pi pinsari chi u giardinu deve principarmenti piante s'ellu grande o picculu, ancu deve esse una edizione micru di 19th seculu cortile paesi straneri, stu parè cunvinziunali hè statu menu è menu realistu.

giardinu 1
giardinu 2
giardinu 3
giardinu 8

A manera di utilizà u picculu cortile in una grande misura hè chì facenu i diversi cumpunenti strutturali, cumpresi i muri, scale, piscine, arredamenti è cusì per diventà un puntu culminante, è per cambià e piante da i protagonisti di u giardinu à esse usatu per a decorazione. .

giardinu 9
giardinu 10
giardinu 4
giardinu 5
giardinu 6
giardinu 15

     Dopu chì avete creatu un locu accogliente per cena è u sole in u cortile, u spaziu per a pianta hè stata ridutta assai.Oghje, hè populari in l'introduzione di vasche termali, jacuzzi è piscine in u cortile, u locu di ricuperazione verde in u sensu tradiziunale hè statu cambiatu in un aspettu novu.

giardinu 7
giardinu 11
giardinu 12
giardinu 13

A ghjente spessu crede incorrectamente chì i picculi spazii duveranu esse pieni di picculi ogetti, ma in fattu, creanu l'affollamentu visuale invece è facenu u spaziu chjucu più chjusu, menu cose in un picculu giardinu, più simplice u culore è a struttura, u più grande. a stanza hà dimustratu invece.

giardinu 14
giardinu 16
giardinu 17

Limitate e quantità di articuli è forme in u picculu cortile, è poi scaling up, ancu cuntrullatu l'scelta di materiale in una gamma limitata, sceglienu materiali chì puderanu perfettamenti cun u materiale originale.Per esempiu, sceglite materiali chì cullocanu cù i mura è i fences di cunfini, custruiscenu quant'è più ditaglii pussibuli in a struttura, dopu selezziunate uni pochi di piante chì decoranu u cortile è l'arranganu in clusters.

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Tempu di pubblicazione: 18-10-2022