Benvenuti à 2023 Spoga+gafa Cologne

 Da u 18 à u 20 di ghjugnu di u 2023, SPOGA + GAFA, a fiera più grande è più antica di u mondu di mobili per esterni è prudutti d'orticultura, hè stata aperta in Colonia, Germania.Spoga + gafa, cù a so prufessiunalità, l'internaziunalisazione è vicinu à u mercatu, hè statu unanimu ricunnisciutu da l'espositori è i visitori, attraendu un gran numaru di cumpratori prufessiunali da l'Europa è ancu e regioni vicine per visità è negoziate.Hè unu di l'avvenimenti più impurtanti in u mondu è a tendenza di l'industria di u mobili outdoor.

STAND 4
STAND 5
STAND 1
STAND 2
STAND 3

  In questu stand, ci sò parechje serie di novi prudutti in mostra: set di divani Zeus, set di daybed Armani, sedia di corda di Jasmine, etc. Cù diversi materiali è design unicu, i prudutti esterni ponu purtà una vita esterna calda, romantica, di moda è cunfortu. .

U nostru numeru di stand: 4.2 H050

2023 Esposizione di Cologne

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Tempu di post: 29-ghjugnu-2023