Benvenuti à Guangzhou 51st CIFF

         U 18-21 di marzu, a 51st Guangzhou International Home Furnishing Expo, ospitata da China Home Furnishing Expo (Guangzhou), sarà grandemente aperta in Pazhou Poly Exhibition Hall.In questa Expo, a nostra cumpagnia mostrarà novi prudutti da 2023 in Booth H2.A15.Cù u tema di "Riturnà à a natura è gode di l'esterno", integremu diversi materiali è tecnulugii per furmà è cuncepisce novi prudutti, è unisce e piante verdi per creà un spaziu all'apertu, chì vi permette di sperimentà diverse novi modi di vita all'apertu mentre fighjate u ghjustu.

51e CIFF 1
51e CIFF 3
51e CIFF 11
51e CIFF 2
51e CIFF 4

  In questu stand, ci sò parechje serie di novi prudutti in mostra: serie Alpha, serie Armani, serie Jasmine, etc. Cù diversi materiali è design unicu, i prudutti all'apertu ponu purtà una vita esterna calda, romantica, di moda è cunfortu.

U nostru numeru di stand: H2.A15

51e CIFF 6
51e CIFF 5
51e CIFF 10
51e CIFF 9

Da u 18 à u 21 di marzu, aspittemu l'accolta in H2.A15, u primu pianu di Pazhou Poly Exhibition Hall, per spiegà e pussibulità infinite di a vita esterna è truvà un stile di vita all'apertu adattatu per voi.

À propositu di Tailong

Foshan Tailong Furniture Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2008. Hè un fabricatore specializatu in a produzzione è a vendita di mobili imitazione rattan, mobili di tela, mobili tessili, accessori per l'esterno è altri prudutti di mobili esterni.I mobili outdoor fabbricati da Tailong sò stati venduti in più di 30 paesi.Cù i sforzi di a squadra, a cumpagnia cuntinueghja à lancià novi prudutti, intruduce novi materiali, rinfurzà l'innuvazione, mantene a qualità alta è migliurà i servizii per-vendita è post-vendita, in modu chì ogni cliente pò gode di u bellu sole di l'estate tuttu u tempu solu. cum'è u nostru slogan "Enjoy the summer time".


Tempu di Postu: 17-Mar-2023